Tällä viikolla olen juossut n.50km, kun tuo terkkari lääkärin antama juoksukielto loppui edellis viikolla. Sama ongelma jatkuu mutta nyt vahvempana selän puolelta tietystä kohtaa. Asiat etenee kuitenkin sillä nyt menen ensi tiistaina ortopediä tapaamaan  ja nyt saadaan asiat oikeasti etenemään sillä pillereitä oon jo tarpeeks tankannut. Seuraava koitos on se Leinosen Sepon 6h Ystävyys Ultra 12.5 Lohjan urheilukentällä. Se on kutsu"kilpailu" ja siellä saa nähdä melkein kaikki suomalaiset Spartathlonin juosseet ja toki siellä muitakin tunnettuja ultrajuoksun harrastajia on.  Tarkoituksena oli minulla juosta tuo Härkätie Ultra 100 mailia elokuussa mutta tuonkin jätän juoksematta ja panostan tuohon Spartathloniin. Joku voi funtsia et mitä järkee on lähtee uudestaan tuonne kun sen on jo aiemmin juossut mutta minulta jäi vähän hampaankoloon muutamat kävellyt mäet ja nyt ois nekin tarkoitus juosta ja katsoa mihin tällä kertaa rahkeet riittää. Olen yhden hienon, muutaman kilsan mittaisen ylämäen löytänyt täältä etelä suomesta ihan sattumalta ja viekäpä suhteellisen läheltäkin joten sinne sitten kun oon kunnossa. joku maratonkin olisi vielä tänä vuonna juostava että sais kakkosella alkavan ajan siihenkin. Aprilli päivän puistojuoksuun sain tyttäreni mukaan ja hänen vauhdillaan hölkättiin yksi kierros.  Tsemppiä  rogaining  porukalle treeneihin ja muille myös, pysykäähän terveenä.