Nämä menneet viikot ovat olleet hiljais eloa omalta kohdalta juoksu treenien suhteen. Lääkärin pakeilla olen useaan kertaan ollut ja lepoa ja pillereitä olen saanut tuohon vaivaan, en lähetettä magn.kuvaukseen. Röntgenissä olen käynyt ja jotakin juoksukiellon aihetta sieltä löytyikin mut jos muutaman viikon päästä lähete magn. kuvaukseen ei irtoa niin sit pitää mennä yksityisen terveydenhuollon kautta. Pidän nyt kuitenkin pidemmän tauon juoksusta ja odottaa lumien pois sulamista.  JP:n sanoja lainatakseni: "kunnes oikiat  juoksukelit alkaa".  Ilmoitin itseni Spartathloniin ja sain Tsiakirikseltä 232 juoksunumeron. Olen tuota vuoden 2010 Spartathlon dvd:tä katsellut ja haluan mennä uudelleen kokemaan tuon tapahtuman. Olen myös ollut vkfysiossa Mikan vastaanotolla ja sain selän puolelle ultra ja sähkö hoitoa mikä on myös hieman oloa helpottanut. Kaiken näköisiä härveleitä on meidän kuntoilioitten "jumien" avuksi tehty. Tsemppiä treeneihin, liikutaan ja nautitaan aurinkoisista kevät päivistä.